اگر این مواد در خمیر دندان شما هستند احتیاط کنید!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


اگر این مواد در خمیر دندان شما هستند احتیاط کنید!

https://th.bing.com/th/id/OIP.cxrvhucFk8_Z6k0vzIlPOwHaE7?pid=ImgDet&rs=1

اگر این مواد در خمیر دندان شما هستند احتیاط کنید!

خمیر دندان مورد استفاده برای سلامت دهان و دندان می تواند بر سلامت انسان تأثیر منفی بگذارد. ما می توانیم درک کنیم که مردم وقتی در شرایط امروز ارزیابی می شوند ، بیشتر به ظاهر خود توجه می کنند. این اهمیت که به ظاهر خارجی داده می شود ، نیاز به توجه به بهداشت دهان و دندان را نشان می دهد. این واقعیت که افراد به خصوص در تابستان صمیمی ترند ، علاقه آنها به کاهش وزن سریع و مقالات مربوط به بهداشت دهان و دندان را افزایش می دهد.

با توجه به امروز ، جایی که ظاهر بسیار مهم است ، پیشرفت های مهمی در مسائل بهداشتی تجربه شده است. ما قبلاً با شما در میان گذاشته ایم که مسواک ها و خمیرها حاوی مواد تهدید کننده مهمی هستند.

به دلیل مشکلات عمومی ، شرکت های تولید کننده مسواک و خمیر دندان آن ماده را حذف کرده و محصولات جدید خود را با مردم به اشتراک گذاشتند. این ماده که به ویژه در خمیردندان ها یافت می شود ، به عنوان ماده ای که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، برجسته می شود. لیست این موارد در زیر با شما به اشتراک گذاشته شده است.

 

سیلیس هیدراته

فلورید سدیم

تریکلوزان

سدیم لوریل سولفات

خطرناک ترین ماده در بین آنها سیلیس هیدراته است ، که توسط نتایج تحقیقات مشخص شده است. اول از همه ، سدیم فلوراید برخلاف تصور عمومی ماده مفیدی برای انسان نیست. شما باید در مورد مضر بودن 4 مورد ذکر شده در بالا توافق کنید.  قطعاً باید آن را جایگزین کنید ، خصوصاً اگر خمیر دندان حاوی سیلیس هیدراته دارید. سدیم لوریل سولفات به عنوان نوعی ماده به طور کلی در تمیز کردن محصولات استفاده می شود. کسانی که مشکل لثه دارند قطعاً باید خمیر دندان خود را با این ماده عوض کنند. زیرا جهت تحقیقات نشان می دهد که؛ سدیم لوریل سولفات ماده ای تحریک کننده و مضر برای پوست است.

2 موردی که در بالا به آن اشاره شده است قطعاً   بزرگترین نمونه ای است که سلامت دهان و دندان افراد را تهدید می کند. اگر خمیر دندان حاوی این مواد دارید ، تغییر آنها مناسب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خمیر دندان , مسواک, دندانپزشک, سلامت دهان و دندان, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.